sobota, 10 marca 2012

Nowe pomadki Wibo

Gdy tylko nowości Wibo pojawiły się w Rossmannie od razu pobiegłam po nawilżającą pomadkę do ust o nr. 7, którą wcześniej podpatrzyłam u Pauli, musiała być moja :-)


Pomijam te okropnie tandetne opakowanie, tylko odliczam dni gdy cudaśny guziczek odleci i nie będę w stanie otworzyć pomadki... Ale ten kolor jest taki piękny, że wszystko przeboleje ;-) Cukierkowy róż od dawna siedział mi w głowie, no to mam i to za niecałe 9zł.


Pomadka ponoć jest nawilżająca, powiem szczerze używam jej już dłuższy czas i nie zauważyłam niczego takiego ale też muszę zaznaczyć, że nie wysusza, więc chwała jej za to. Nie mogę jednak kłaść jej na "gołe" usta, choć nie mam ich spierzchniętych ani popękanych, choćbym nie wiem jak idealnie nawilżone by były to pomadka i tak zawsze zbiera się nie ładnie w załamaniach i podkreśla suche skórki których tak naprawdę nie ma (?!).  Dlatego zawsze nakładam ją na pomadkę ochronną, w taki sposób nosi się bardzo fajnie co zresztą widać na zdjęciach powyżej.

Mam ochotę na jeszcze któryś kolor i być może się kuszę a Wy? :-)

51 komentarzy:

  1. opakowanie faktycznie do kitu, ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się na nie, nie patrzeć ;P

      Usuń
  2. sliczny kolorek naprawde w sam raz w 10 trafilas :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę! muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, szkoda że mi takie kompletnie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny, to fakt!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek , no i na ustach wygląda całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor ale opakowanie masakra ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki kolor, ale niestety nie mój

    OdpowiedzUsuń
  9. Do intensywnego makijażu oka pasowała. Śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie się prezentuje, muszę przepatrzeć inne odcienie i może wybiorę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. za mną też chodził taki różyk i kupiłam z eveline w pięknym złotym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sno, szminka - jak szminka, ale Twój kolczyk jest boski! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w rossmanie w testerach pourywane są guziczki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też były ale mimo to jakoś mnie to nie zniechęciło ;) (choć powinno?! ;P)

      Usuń
  15. musze dobrze zapamietac ten nr:) baaardzo ladny kolor zdecydowanie wole takie niz czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie wieje tandetą, ale dobremu produktowi wiele można wybaczyć ;) Kolorek śliczny. Wypróbowałabym z czystej ciekawości, bo nie używałam nic do ust z tej marki, ale mam tyle błyszczyków/pomadek, że musze to w końcu zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygląda :) Ja mam czerwoną i lubie ją tylko to opakowanie wszystko psuje;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki delikatny i subtelny ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolorek, ja za pomadkami nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor cudny! Dla blondynek idealny. Póki jestem blondyną muszę sobie taki sprawić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Rimmel to samo robi- mimo braku popękanych ust wchodzi w zagłębienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już wiem na co się nie łasić ;)

      Usuń
  22. Ten kolor wygląda na Twoich ustach pięknie :). Do mnie niestety nie pasują takie jasne róże.

    OdpowiedzUsuń
  23. jeeest cudny! uwielbiam takie kolory, tylko to opakowanie mnie zniecheca:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor! Chyba się skuszę;)
    Obserwuję;D Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia super . Obserwuję , i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor. Muszę obadać jaka jest gama kolorystyczna, może wybiorę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gama jest dość spora, myślę, że każda znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  27. Ślicznie u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię Twojego bloga, przyjemnie się go czyta. Często tu zaglądam :)
    gdzie pracujesz? może pokażesz jakieś propozycje Twojego ubioru do pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę tu zdradzać swojego miejsca pracy ale powiem tylko tyle, że jest niezobowiązująca a więc ubieram się w to co lubię ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  29. Oglądałam je w Rossmannie ostatnio, ale kiedy zobaczyłam jak działa opakowanie, nawet nie przyjrzałam się kolorom, a ten jest naprawde przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dzisiaj ta pomadka mieszka w mojej kosmetyczce :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kolor jutro lecę do Rossmana dobrze, że zobaczyłam ją u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny kolor :))
    zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukałam jej!
    Jednak nie znalazłam. Były same ciemne.
    Opakowanie jest tragiczne :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolorek;)

    Muszę im się przyjrzeć przy następnej wizycie w rossmanie:)

    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja chyba też się w taką zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Skoro zbiera się w załamaniach, to lepiej przetestować inną pomadkę. Polecam p2 :) równie tania, a nie trzeba nakładać pod nią wazeliny. Testuję teraz Catrice, Rimmela. Goldenrose nie polecam, wysusza usta, tak samo jak bell. Poadrawiam i zapraszam https://naturenaturelka.wordpress.com/2017/01/20/lipstic-colour-rose/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)