poniedziałek, 26 marca 2012

Przyjemniaczek pod oczy od Noni Care ♥

Kremów pod oczy w swojej kolekcji miałam już kilka jednak żaden nie zachwycił mnie na tyle aby wymusić codzienne używanie. Aż do niedawna ;-)

Noni Care kupiłam zachęcona naturalnym składem oraz niską ceną (ok 15zł.) Oczywiście nie było łatwo, ponieważ kosmetyki tej firmy dostępne są tylko w niektórych Rossmanach...


"Delikatny krem o ultralekkiej konsystencji zawierający unikalną kombinację witamin, aminokwasów i mikroelementów pochodzących z soku Noni (Morinda citrifolia) oraz ekstraktów z aloesu, mango, owoców granatu i jagód acai. Działa wygładzająco i odżywczo na skóre twarzy, charakteryzuje się działaniem antyoksydacyjnym poprzez stymulacje naturalnej przeciwwolnorodnikowej bariery ochronnej organizmu. Zawartość masła Shea i oleju migdałowego wspomaga odżywcze i regeneracyjne działanie kremu."

Kremu używam od kliku miesięcy, póki co 1x dziennie, na noc. Rano zwyczajnie nie mam tyle czasu na codzienne wklepywanie kremu. Jest dokładnie tak jak obiecuje producent, krem jest bardzo lekki, szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Nie szczypie, nie podrażnia oczu, nie powoduje zmian skórnych w postaci krost. Do tego wszystkiego obłędnie pachnie♥ Zapach kojarzy mi się z mambą malinową? Od razu wracają wspomnienia z dzieciństwa :-) Skóra pod oczami wygląda wyraźnie ładniej, jest nawilżona, rano spojrzenie jest rozjaśnione, oczy mniej spuchnięte.



Opakowanie standardowe jak na krem pod oczy (15 ml.), higieniczne dzięki dzióbkowi. Skład zasługuje najbardziej na pochwałę, wysoko znajdziemy olej kokosowy, słonecznikowy, ze słodkich migdałów, wyciąg z soku Noni czy ekstrakt z aloesu i mango.




Naprawdę Wszystkim Paniom (nie tylko tym 40+ ;) bardzo polecam ten krem pod oczy. Regularne używanie pozwoli nam na dostrzeżenie efektów a zapewniam, że samo używanie w jego przypadku to czysta przyjemność :-)

Jestem ciekawa jakich kremów pod oczy używacie aktualnie? I czy używacie systematycznie? Przyznawać się! ;D

33 komentarze:

  1. Krem ma bardzo przyjemny skład. Jak go gdzieś przy okazji znajdę to kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będzie w Rossmannie to chętnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w rossmanie go nie widziałam, ale jak spotkam to kupię, naturalny i nie drogi, więc trzeba spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusze się skuszę na niego , jak tylko go spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam codziennie koziego mleka pod oczy, ale właśnie mi się skończył i szukam czegoś nowego, bo tamten był raczej obojętny dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem wygląda na naprawdę fajny. Ciekawe czy w moim Rossmanie mają... :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też używam koziego mleka ale teraz rozejrzę się za tym cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda i zapowiada się całkiem przyzwoicie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, a ja tak nie lubię kremów pod oczy! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś z Noni Care widziałam z moim Rossmannie, ale czy jest tam też ten krem to nie wiem - trzeba się będzie rozejrzeć :) Ja obecnie używam żelu pod oczy Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i już mam na niego ochotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. sama tubka zachęca od kupna;D

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujący:) ja obecnie używam nawilżającego kremu z Balei i nie widzę rezultatów:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzialam ta serie kremow u mnie w Rossmannie i chetnie ja wyprobuje :)
    znajoma opowiadala mi o cudownych wlasciwosciach tego soku w leczeniu nowotworu, moim zdaniem warto probowac kremy z noni.
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. krem do twarzy pachnie równie obłędnie ;)!

    muszę go kupić jak skończę krem z Alterry i Biothermu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam i zostawiłam w często. brawa dla mnie. ale jak wrócę to zgarnę z powrotem

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam kremów pod oczy :)
    Co do masek: na ulotce jest napisane, że zawierają Rumian rzymski mogący rozjaśniać włosy i właśnie zapobiegający żółknięciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się bo skórę pod oczami mam straszną...

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę własnie poszukać po innych Rossach pomadki ochronnej z tej firmy. U siebie ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. jesze nnie slyszalam o tej firmiere:Pcalujee ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam go u mnie a szkoda. Szukam dobrego kremu pod oczy a ten wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wstyd się przyznać, ale nie używam - przyjrzę mu się następnym razem będąc w R. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam regularnie od 20 roku życia na dzień i na noc :) Boję się starości i zmarszczek, więc to zmusza mnie do systematyczności :P

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uzywam kapsulki z wit a+e pod oczy i na rzesy:)
    ale moze jak bede w PL kupie sobie ten krem
    < boze czas zrobic liste juz >

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie się zapowiada ale nie widzialam u mnie tych kosmetyków, może z czasem wprowadzą do wszystkich Rossmannów;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja póki co używam żelu z Flosleku a mam 29 lat i trzeba pomyślec o czymś mocniejszym... ;P Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten żel też miałam ale wg mnie nic nie robił ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Krem pod oczy to obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Muszę sobie kupić coś dobrego na pierwsze zmarszczki ;)))

      Usuń
  28. Ja jestem w trakcie testowania dwóch produktów pod oczy, ale... systematyczność do tego typu kosmetyków nie jest mi pisana, więc czekam z recenzją na lepsze czasy by była obiektywna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. raczej bym nie przeżyła (siem uzależniałam) bez kremu pod oczy rano i wieczorem :0) Q10 nivea mam ja :) a jak nie to doliwa z z apteki też krem pod oczy :)ja ogólnie jakiś tłuszcze lubię oleje, masła itd. itp. ;)/lila.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)