wtorek, 27 marca 2012

Wymiana u Snow: Rimmel x2 ZAPRASZAM

Pamiętacie nową maskarę Rimmel glam'eyes day2night o której pisałam TU? Otóż macie również możliwość przetestowania jej :-) Do wymiany mam 2 całkiem nowe sztuki, które czekają na nowe właścicielki.



Nie będę wybredna, piszcie śmiało w komentarzach pod tym postem co tam macie ciekawego lub podawajcie linki do siebie. Dla wygody obu stron odpisywać będę u Was, nie jak dotychczas w miejscu gdzie padło pytanie. Do dyspozycji jest również mój @: velvethair@wp.pl
Zapraszam :-)

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zainteresowana wymianą. Tutaj masz linka do moich produktów, może coś cię zainteresuje:)http://the-beautyoffashion.blogspot.com/p/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Do przetestowania mam podkład AA (matujący podkład kryjący). Dostałam go w prezencie przy zakupie za ponad 100 zł jednak nie używam podkładów wiec jest u mnie zbędny. E-mail: kamilufa@wp.pl , lub gg 9245480

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ale miałam ten podkład i dla mnie to mały koszmarek ;)

      Usuń
  5. http://theagnes87.blogspot.com/p/na-wymiane.html no to ja zapraszm do siebie na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  6. Do przetestowania mam peeling do ciala miod i mleko z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten błyszczyk Revlon to taki pomiędzy nude a toffe. Jeśli chcesz to mogę zrobić swatch:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Snowi za ten tusz proponuję Ci... siebie! ;D maskara przylatuje do mnie, a ja pakuję się w kopertę i lecę do Ciebie, nie pożałujesz, umowa stoi? :> ;D hihi :*

    A tak poważnie to ja nie mam nic na wymianę, ale widzę, że na pewno coś sobie znajdziesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi jestem jak najbardziej za :) ;*

      Usuń
  9. Mi ten tusz nie przypadł do gustu :|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)