piątek, 13 kwietnia 2012

Całkiem nowa lasting finish by Kate czyli to co lubię.

Kate Moss idąc za ciosem obdarzyła nas nową wiosenną kolekcją topowych szminek lasting finish Sugar'n'Spice. Doszły 4 kolory, wszystkie możecie zobaczyć, np. TU  ja natomiast przedstawię Wam dziś moją nową miłość którą cieszę się od kilku dni, nr. 16 rossetto.



Opakowanie nie różni się od pozostałych z kolekcji Kate, jest proste i eleganckie a napis "Kate" ładnie przyozdabia całość. Wielki plus za to, że opakowanie nie otwiera się w torebce ;-)


Pierwsze moje skojarzenie dotyczące koloru było tylko jedno... ARBUZ ;-) Przepiękny odcień różu, delikatny ale z pazurem, bardzo nasycony, całkiem inny od wszystkich które miałam okazję używać do tej pory. To jest zdecydowanie mój kolor na wiosnę/lato <3
Jak na lasting finish przystało szminka jest naprawdę bardzo trwała. Nie zauważyłam u siebie przesuszania ust ale też zawsze nakładam każdą szminkę na pomadkę ochronną i Wam również to polecam.

prawe dolne zdjęcie z flashem

Ja mam już dwie swoje faworytki wśród szminek na ten sezon, wkrótce przedstawię Wam tą drugą. Tymczasem tę wersję od Kate mogę Wam już śmiało polecić. Co myślicie o tym kolorze?

Do napisania :-)

65 komentarzy:

  1. Piękny kolor! Faktycznie bardzo wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednak szminkom od kate dziekuje :) mi one wysuszaja usta i jak sie nia maluje to sucha jakas jest ?
    kolor piekny oczywiscie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam własnie u Ciebie... Sucha? Ja mam wręcz przeciwne wrażenie, jest bardzo kremowa dla mnie ;) Szkoda, że Tobie nie przypasowała. Może wypróbuj Maybelinne Kitki? :)

      Usuń
    2. chyba tak zrobie :) naprawde mi nie sluzy a bardzo chcialabym:/ uzylam moze dwa razy swoja nude od kate...i teraz co z nia zrobic ani oddac ani wyrzucic?
      mam waskie usta do tego suche i mi pasuja pomadki jednak z odrobina blysku , rozswietlenia na ustach
      ta twoja wyglada ladnie delikatnie blyszczy sie:)

      Usuń
  3. AA piękny kolor! Ona będzie moja!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ide obejrzec te wszystkie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej ale piękny kolor :) kurcze gdybym nie miała już tylu szminek to bym się skusiła, chociaż kto wie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Napisałam :) Jest bardzo trwała jak wszystkie pomadki z tej serii, nie mogłam domyś swatch'a z dłoni ;D

      Usuń
  7. Przecudny kolor...nie mam takiego odcienia ale chętnie bym kupiła. Muszę poszukać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, piękna jest! Wrzucam ją na pomadkową listę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie oglądałam kolorówki Rimmella. Nie używam pomadek, oswajam się z tymi które są bardziej nasycone kolorem i może dlatego mam braki w najnowszych trendach.
    Spodobało mi się porównanie do arbuza, muszę się jej przyjrzeć w sklepie ;)

    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor świetny, ale... po dłuższym czasie używania pomadki 02 by Kate zauważyłam, że wysusza skórę ust, tak więc ja za nowości podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś kłaść ją na pomadkę ochronną? Ja zawsze tak robię i nie mam na szczęście takiego problemu ;)

      Usuń
    2. Nie, nie próbowałam, ale chętnie sprawdzę taką opcję :)

      Usuń
    3. O to daj później znać co i jak :)

      Usuń
  11. kolor jest piękny ii muszę go mieć! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest cudny <3 Opakowanie tej szminki jest urocze.

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest właśnie kolor, jakiego szukałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczy!
    Dzięki za cynk:) Nie wiedziałam, że dochodzą nowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O NIE!!! Jaka piękna!!! Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna, ja miałam 14 chyba, myślałam, że to będzie śliczny nudziak, a była jakaś pomarańczowa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba dość ciemna? Przyglądałam się jej ale niezbyt trafił w mój gust kolor ;-)

      Usuń
  17. To ta nowa kolekcja? Piękny kolorek! Gdzie kupiłaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nowa. Ja akurat swoją dostałam :-)

      Usuń
  18. Ale piękna. Bardzo mój kolor. Kurcze nigdzie nie mogę znaleźć tych szminek.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeej świetna jest ;o
    dzięki Twojej recenzji kupię Kate <3

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak zachęta jest i to ogromna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super, nasycony kolorek :) muszę jej poszukać u siebie, będzie idealna na letnie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie zbyt pomarańczowy, wolę bardzije tradycyjne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna! Chcę ją! :D
    Chciałam dzisiaj ją zakupić, jednakże nigdzie ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Aj...śliczny kolorek :)
    a ja nie umiem trafić na nie w swoich rossmannach-zostają te najciemniejsze kolory a ja takich nie bardzo mogę używać bo wyglądam strasznie...może w końcu się doczekam świeżej dostawy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że w moich Rossach dość łatwo o nie, również i te jaśniejsze kolory także trochę cierpliwości na pewno w końcu na nie trafisz :-)

      Usuń
  25. Chcę ją mieć !!!!!! :P muszę sobie zapisać jej nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny kolorek. Uwielbiam Kate Moss :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudowny kolor! Bardzo smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na pewno spojrzę będąc w sklepie
    a jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że jest bardzo trwała jak wszystkie pomadki z tej serii ;-)

      Usuń
  29. Kurczę, weszłam drugi raz, żeby sobie na nią popatrzeć, bo kolor jest naprawdę piękny, kupiłabym ją chętnie, ale ten nudziakowy Rimmel jakoś mnie do siebie zraził i nie wiem co począć :( Boże, te moje dylematy życiowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym na Twoim miejscu zaryzykowała ;-) Choćby przez wzgląd na kolor :-)

      Usuń
  30. Piękny, naturalny kolor, taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ladny kolor, jak dla mnie - dosc nietypowy, bo w swojej kosmetyczce posiadam glownie delikatne, nudne i zachowawcze roze i nude'y ;)

    p.s. fajny kolczyk!

    Gosia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. jaaaki piekny kolor! trafia w moje gusta 100% ;D cos czuje, ze stane sie jego wlascicielka ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolorek :) Też mam zamiar kupić szminkę w tym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow jestem w szoku nie spodziewałam się, że i Wam tak przypadnie do gustu! Cieszę się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor jest super ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    xoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo, BARDZO mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  37. Będąc w drogerii maznęłam się testerem tej szminki po ręce i potwierdzam, jest niesamowicie trwała!! Po powrocie do domu nawet po myciu rąk mydłem trudno było ją zetrzeć do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  38. delikatny, nienachalny kolor. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Zure webgunea polita, jende askorentzat baliagarriak izan daitezke. lotura hau, onartzen duzu espero dut, eskerrik asko ardura dut.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)