poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Nudziakowy Manhattan X-Treme Last&Shine Lipstick

Dziś przedstawiam Wam moją drugą faworytkę wśród pomadek na ten sezon, mianowicie Manhattan x-treme last&shine 39C.


Opakowanie w stylu pomadek Kate Rimmel'a, proste, czarne, klasyczne i eleganckie - podoba mi się :-) Nie otwiera się nieproszona.


Kolor który wybrałam jest najspokojniejszy z całej gamy (która to notabene jest bardzo bogata, myślę, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie).  
34C to nudziak wpadający w ciepłe tony ale nie jest zbyt pomarańczowa. Świetnie wygląda na ustach, bardzo naturalnie a mimo wszystko widać, że coś jest na nich. Wydaje mi się, że świetnie pasuje do mnie, ja przynajmniej naprawdę dobrze się w niej czuje ;-)

zdjęcia w różnym świetle

Sama pomadka ma kremową konsystencję ale należy raczej do tych twardszych. W każdym razie dobrze się nią maluje, nie wchodzi w załamania, na wcześniej nawilżonych ustach nie podkreśla skórek ani też nie zbiera się nieestetycznie w kącikach po czasie. Schodzi bardzo równomiernie. W moim odczuciu jest jednak mniej trwała niż Lasting Finish Rimmel'a, częściej muszę robić przy niej poprawki (co ok. 1,5-2godz) ale nie przeszkadza mi to, ponieważ takiego koloru szukałam naprawdę długo... I znalazłam za niecałe 16zł.


A jak Wam się podoba druga odsłona moich pomadkowych typów?
Pozdrawiam Was ciepło :-)

58 komentarzy:

  1. na Twoich ustach/zdjęciach wszystkoe wygląda dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo adnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wole tamta kate co pokazywalas ostatnio :) ta dla mnie za matowa sie wydaje ..
    a tak wogole nie ogladam juz zadnych szminek bo wybralam wlasnie juz ta kate ..zobacze jak w kolorkach maja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z Kate ;)

      Usuń
  4. kolor wygląda bardzo łądnie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny nudziak nie miałam nigdy pomadek Manhattanu, ale chodzi za mną pomarańczowa ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak mają w ofercie piękną pomarańczkę :)

      Usuń
  6. ten kolor bardzo współgra z odcieniem Twojej skóry:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, swoją drogą bardzo fajne są te szminki, sama mam jedną z nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo łady kolorek tylko szkoda że u siebie nie lubię ust w kolorze nude

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam słabość do takich kolorów. Pięknie wygląda na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam słabość :[

      nie patrzę, nie patrzę, nie patrzę... ;D

      Usuń
    2. hehhe oj Kituś nudziaków nigdy za dużo ;D tym bardziej, że każdy jest inny :)

      Usuń
    3. Na pewno przyjrzę się temu nudziakowi i wcześniejszemu Rimmelowi przy najbliższej wizycie w Rossmanie :)

      Usuń
  10. wygląda bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też piękna, ale Kate zostaję moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Mi ciężko wybrać jedną z nich ;P

      Usuń
  12. Dzięki dziewczyny za opinie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. O, mam szminkę dokładnie w takim samym kolorze :) Tyle, że Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację-świetnie wygląda na twoich ustach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam jedną pomadkę z manhattanu i bardzo ją lubię ;)
    łady, spokojny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Snow, jesteś moją największą pomadkową skarbnicą :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Już Ci kiedys pisalam, ze masz śliczne usta, takie pełne:) Pomadka jest OK, pasuje do Ciebie, ja zdecydowanie wolę róże:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Pięknie wygląda na Twoich ustach;) nie mam żadnego nudziaka w swojej szminkowej kolekcji;) Muszę to zmienić, buziak;*

      Usuń
  19. Kolor jest śliczny :) P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:) Mogłabyś wrzucić aktualizację zdjęcia włosów z boku i trochę przodu? jeśli nie miałabyś nic przeciwko, to chciałabym pokazać fryzjerowi Twoje włosy, żeby obciął moje podobnie. Pozdrawiam:)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym też znalezć swojego" nudzika "- mam mega czerwone usta z natury i naprawdę trudno mi coś dobrać - może ten okaże się byc tym właściwym ?!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny odcień,miałam sobie kupić ale jak słabo trzyma to chyba jednak nie kupię:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś otagowana
    http://monccia.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  24. super kolor! lubię takie nudziaki;)
    chociaż wolę raczej błyszczyki od pomadek. ale może się skuszę i wypróbuję, bo na Twoich ustach wygląda naprawdę ciekawie:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, bardzo ładny subtelny kolor :) zapraszam na www.zakupoholiczka21.blogspot.com ja dopiero co zaczynam blogowac :):) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś otagowana! http://mysiblog.blogspot.com/2012/05/11-questions-tag.html Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  27. PUK PUK Co tak cichutko tutaj??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  28. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny naturalny odcien pomadki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie Ty się podziewasz? :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Love it darling!! maybe we can follow each others blog?! XoXo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ladna ta pomadka:) w takim naturalnym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks for your great post:).Love the fashion and style. hope to learn more from you! Knee Length Prom Dresses

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ale piękna. Oficjalnie zazdroszczę. Choć ja mam swoją szminkę, którą nazywam podatek giełdowy, bo jest w idealnym odcieniu do pracy. Trochę podobny do twojego ale bardziej wpadający w róż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)