niedziela, 20 maja 2012

Come back to life

Witajcie :-)
Na wstępie oczywiście należy się Wam kilka słów o mojej nieobecności.. Bardzo dziękuję za Wasze komentarze a nawet e-maile, cieszę się, że jest ktoś kto za mną tęsknił ;-) Brak mnie na bloggerze spowodowany był niczym innym jak pracą i brakiem czasu (który nadal mi doskwiera). Postanowiłam jednak się spiąć i w końcu naskrobać bo mój blog zaczął przeobrażać się w darmową reklamę (wszystkie spamujące komentarze, zostają usuwane i bardzo proszę o zaprzestanie takowych...)

W ostatnim czasie jestem jak najbardziej w swoim żywiole, firma Irena Eris uraczyła mnie ogromną paczką kosmetyków (nawet nie wiem czy wszystkie znalazły się na zdj. ;D), które właśnie staram się testować, 2 produkty zdążyły już stać się moimi ulubionymi! :-) Wkrótce na pewno możecie spodziewać się recenzji. Jeszcze raz bardzo dziękuję przemiłym Paniom Ani i Magdzie.


Dostałam również paczuszkę od Golden Rose i odkryłam przepiękną pomadkę w odcieniu nude <3 Niedługo się nią z Wami podzielę :-)


Czego jeszcze możecie się spodziewać w najbliższym czasie? Efektów farbowania :-) Wypróbowałam całkiem nową dla mnie farbę i chętnie podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami.

Tymczasem życzę Wam miłej końcówki niedzieli i duuuużo słońca, oby pogoda dalej nam dopisywała :-)

95 komentarzy:

  1. O rany jak ja TĘSKNIŁAM!!! W końcu jesteś! :)))

    Paka niezła, nie musisz chodzić na zakupy kosmetyczne przez... tydzień? ;D

    Błagam, nie pokazuj tej pomadki nude hihi bo mój portfel tego nie wytrzyma :)

    Mam nadzieję, że nie przyciemniłaś włosów ani nic z tych rzeczy :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tęskniłam... :* Noo na zakupy nie muszę chodzić conajmniej przez miesiąc? ;D Włosów nie przyciemniłam, broń Boże! Później bym płakała dopiero ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :-) W końcu! Jestem ciekawa tej nowej farby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce na pewno pokażę efekty ;*

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tej pomadki GR:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz zdradzić jak to robisz, że udaje Ci się testować kosmetyki różnych firm?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że wróciłaś :) Czekam na efekty farbowania i recenzję GR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nareszcie jestes!
    piekne prezenty dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w końcu! sama już miałam wystosować jakiegoś maila opierdzielającego, masz szczęście, że mnie ubiegłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miło Cię widzieć (czytać) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że jesteś :)

    firma Irena Eris się postarała, czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. suoer paczuszki - czekam więc na recenzje :)
    oczywiście gorąco witamy z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. czeeeesc wkoncu cos napisalas :) brakowalo cie w blogowym swiecie :) no i niezle prezenty widze masz :) skocz czasem do nas na watek :)buziam
    jesli masz prace to ciesz sie bo wiadomo jak jest praca to i jest kasa :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak super, że jesteś! Ile dobroci kosmetycznych dostałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow sporo dostałaś tych rzeczy :D no i w końcu powróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Snowi jesteś jupiiiii ! :* :))))) tęskniłam :))))))) ! ale fajnie. nie mogę się doczekać jaką farbą się farbowałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, fajnie, że wróciłaś :) Już się nie mogę doczekać efektów farbowania! Jestem strasznie ciekawa, jaką farbę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow normalnie jaki Św. Mikołaj :D Fajnie, że powróciłaś do naszego blogowego życia ;))

    Ciekawa jestem recenzji kosmetyków Dr Ireny Eris, bo nie przypominam sobie abym miała kiedykolwiek coś z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaaakie mega paki! swietne pelnowartosciowe prezenty, nic tylko testować:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie,że wróciłaś :) a kosmetyki -same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nic tylko pozazdroscic ;-)
    witaj ponownie ;-*

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję paczek :D i czekam na post o farbowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że wróciłaś :* A ja już myslałam, że znudziło Ci się blogowanie. Czekamy na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, snow !!
    Jak Ty to robisz, ze masz tyle tych cudaków <3 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też od LIRENA dostałam super niespodziankę. Gratuluję miłego testowania. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszcze fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też zazdroszczę !!! świetne re kosmetyki :) Ale teraz będziesz miała dużo kosmetyków do testowania :) supeeer

    OdpowiedzUsuń
  28. ile kosmetyków ;o świetne paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze że ja pracować nie muszę,mam cały czas dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Witamy z powrotem i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świeeetny blog! :) dodam do obserwowanych i czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostałaś otagowana. :) http://amocosmetici.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself-award-tag.html
    Rzeczywiście, paczka ogromna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Snooowi znowu zaginęłaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, gdzie Ty sie podziewasz? :(

      Usuń
  34. monikaaaaaaaaa16 czerwca 2012 12:53

    http://shinybox.pl/?ref=56f8e64 darmowe kosmetyki, pierwsze już przyszły;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, a mogła byś napisać czy istnieje jakaś możliwość również testowania takich kosmetyków, jak to wyglada sama pisałaś do danej firmy??
    dziękuje za pomoc,

    Również polecam darmowe kosmetyki z tej stronki

    http://shinybox.pl/?ref=386ba4d

    OdpowiedzUsuń
  36. http://sanalsha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo spora paczuszka :)
    Również jestem ciekawa pomadki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super paczuszki :) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Snow - gdzie jesteś kochana? Stęskniłam się... :))

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna paczuszka;P zapraszam do mnie;)!

    OdpowiedzUsuń
  41. ogromna paka, gratki :) Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zazdroszczę paczuszki i czekam na efekty farbowania hehe :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. to się nazywa szacunek do swoich czytelników:]

    OdpowiedzUsuń
  44. Snow, kiedy wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
  45. Super paczka :) - dodaję do obserwowanych i czekam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No i jakoś znów zniknęłaś :-(

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudeńka, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj! Jestem bardzo ciekawa co sądzisz o tym pięknym różu od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  49. chuj cie strzelił po tych wyzebranych kosmetykach?

    OdpowiedzUsuń
  50. najbardziej zazdroszczę Golden Rose, aaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you!
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Co z toba??????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba więcej się tu nie pojawi hehe

      Usuń
  53. thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  54. How can i restore my computer to a earlier time when the "Restore" feature on my computer is not really
    working. We have tried more than a dozen times to restore my computer
    and I keep obtaining the error message "computer could not be restored to this date. No changes happen to be made. Try another date. " Try another
    date the same thing happens... All of my own files were deleted
    from my computer and that i want to get them back.
    Have no clue how this happened. Checked the bin and none of
    them were there. It is as though they simply disappeared off my computer.
    Please help. Thank you!.

    Here is my weblog; Http://Opps-Again.Co.Uk
    Feel free to surf my weblog :: Paxil Lawsuit

    OdpowiedzUsuń
  55. This means i develop a database using mysql and create an internet
    site using joomla then when i click a web link on the internet i can directly retrieve the information from
    mysql server.

    My page: http://ibase45.com/
    Here is my homepage - Paxil Birth Defect

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  57. Heya! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

    Look at my web-site: www.jvestnesis.Lv

    OdpowiedzUsuń
  58. Thanks , I've just been searching for information about this topic for ages and yours is the best I've found out till now.
    However, what about the bottom line? Are you certain concerning the supply?


    My page :: http://costofrootcanal1.com/?p=4
    Also see my website: root canal cost

    OdpowiedzUsuń
  59. Do you have any video of that? I'd like to find out some additional information.

    Here is my webpage - PBU Dental Plan

    OdpowiedzUsuń
  60. So, if you happen to receive this dire warning, kindly thank
    your friend for the advice and don't forget to point them in the direction of this article so that they can see for themselves they are providing more of a public nuisance than a service. Allowing this hoax to perpetuate, while an interesting social experiment, can get old for those of us that have seen it dozens of times. Its longevity can only be explained by the amount of sheer hatred the term "telemarketer" induces in people. However, it is my opinion that useless SPAM runs a close second in the list of deadly sins to be avoided! Muslim Groups Claim FBI Took Advantage http://tinyurl.com/amtx2ln That aside, I return to my original question. Why is the FBI wasting it's time and resources pursuing what is in effect a consenting act
    between adults? Eliot Spitzer apologized to his family and his constituents.
    Whether either group decides to accept it is up to them.
    And about that wiretap - was it obtained through a court order, or is this some fallout from warrant less wiretapping?
    Xiaomi Phone review

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastic beat ! I wish to apprentice even as you amend your
    web site, how can i subscribe for a weblog web
    site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided brilliant clear idea

    Feel free to visit my page american health Advantage scam

    OdpowiedzUsuń
  62. Every weekend i used to pay a visit this web site, as i wish for enjoyment, as this this web
    page conations actually pleasant funny data too.

    Feel free to visit my blog post; globalprnews.com

    OdpowiedzUsuń
  63. widzę mój ukochany peeling antycellulitowy, polecam :)
    jeśli masz ochotę to zapraszam Cię na mojego początkującego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz :))

    www.whitemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo lubię kosmetyki pharmaceris :) Też bym chciała takie pudełeczko! Ale nie mam czasu na testowanie...

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    Karotka

    OdpowiedzUsuń
  65. Super blog, obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://my-life-love-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Howdy would you mind letting me know which webhost you're working with? I've loaded your blog in
    3 different internet browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you suggest a good hosting provider at a honest price?
    Kudos, I appreciate it!

    Also visit my website; http://wikijava.org.ua

    OdpowiedzUsuń
  67. In general, the number of blog posts have images of all the blog posts in all
    blogs?. I'm looking for a typical number for any US and worldwide..

    Also visit my web blog :: magicsubmitterreviewz.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  68. This design is steller! You obviously know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to
    start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!

    Here is my web page :: http://tightwad-hill.blogspot.com/2006/12/50-greatest-golden-bears-19-mike.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Hi, I check your blog regularly. Your writing style is witty, keep up the good work!



    Also visit my site ... miumiuoutletshopx.com

    OdpowiedzUsuń
  70. I know this web page offers quality dependent posts and other
    material, is there any other site which presents such things in
    quality?

    Stop by my web blog ミュウミュウ店舗

    OdpowiedzUsuń
  71. Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.

    My weblog - Dental Plans

    OdpowiedzUsuń
  72. 外観を照らすた
    めに役割を持つ
    銀銅色金や青銅 - まびさしに関係なく日陰の金属
    であり

    Feel free to surf to my web page: ミュウミュウ 新作

    OdpowiedzUsuń
  73. I want to to thank you for this excellent read!
    ! I certainly enjoyed every little bit of it. I have you saved as a favorite to look
    at new stuff you post…

    Feel free to visit my web page cheap christian louboutin

    OdpowiedzUsuń
  74. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate it

    Also visit my page: christian louboutin shoes

    OdpowiedzUsuń
  75. Hey there! I've been reading your blog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Huffman Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent work!

    My web-site - Replica Watches

    OdpowiedzUsuń
  76. obserwuję twojego bloga i muszę przyznać, że masz pięknie długie blond włosy, zazdroszczę też bym takie chciała może kiedyś mi się uda pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. też bym chciała dostać taką paczuszkę

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ale paka też taką dostałam:)
    www.styllowe.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Hey this iss kind of of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if yyou have to manually code with
    HTML. I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanbted to get guidance
    from someone with experience. Any help would
    bee greaatly appreciated!

    Here is my page: poisoncentral.net

    OdpowiedzUsuń
  80. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  81. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien

    OdpowiedzUsuń
  82. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)